Flygmyrans blogg

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Flygmyran Salza - 10 maj 2010 09:35


I lördags fick jag äntligen sällskap i den ensliga lydnadssvampinjonskogen    

  

Då blev min faster Lizzie också Svensk Lydnadschampion.    


Ett stort GRATTIS från matte och mig till henne och hennes matte Birgitta!  

  

   

Lite kul att de enda som på ganska så många år lyckats ta ett lydnadschampionat inom vår ras är just vi, faster och brorsdotter. Fast jag har hört min matte när hon pratar med Lizzies matte i telefonen, då brukar dom prata om att Lizzie och jag verkar vara så lika varandra....     

  

  

Men inte vet jag om det är rätt eller fel, vi har aldrig träffats, men lika duktiga är vi ju tydligen i alla fall.     

   

   

Nu ska jag fortsätta slappa efter morgonpromenaden...   

  


   

    

Om Flygmyran....


En Flygmyra är i det här fallet detsamma som en liten piggelin engelsk springerspaniel, egentligen döpt till Salza.

Hon är på väg mot sitt 6:e år, och sprudlar av livslust och energi.

Hon skriver här, lite sporadiskt, om sin vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

RSS

Besökare

räknare

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards