Flygmyrans blogg

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Flygmyran Salza - 1 januari 2011 09:54

   

   


Som ni kan se så känner jag mig faktiskt lite dagen efter idag... kan inte förstå det.    


Bortsett från husses vilda tjoanden när han tittade på småkronornas hockeymatch, så gick vårt firande hyfsat lugnt till....  jaja... jag tömde champisflasken nästan helt själv, men vaddå då??? 


Nåt ska man väl ändå få roa sig med....   


Det small och blixtrade en hel del här när klockan var tolv, men det var svårt att överrösta husses hejarop      Och matte satt och läste en bok, hon... så då låg Ibsen och jag och sov. När matte läser då händer det absolut nada.... då ska man sova.   


Idag på morgonen var vi ute en liten kortis med matte. Det snöade igår igen så alla fint plogade vägar var fulla med snö nu igen. Kul att springa i....  men matte var däremot inte helt glad när hon fick skotta snö igen när vi kom hem.   


Nej nu ska jag ta mig en tupplur tror jag... jag tror att vi ska bort på middag idag och då gäller det ju att vara i form igen   

  

    

Om Flygmyran....


En Flygmyra är i det här fallet detsamma som en liten piggelin engelsk springerspaniel, egentligen döpt till Salza.

Hon är på väg mot sitt 6:e år, och sprudlar av livslust och energi.

Hon skriver här, lite sporadiskt, om sin vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besökare

räknare

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards