Flygmyrans blogg

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Flygmyran Salza - 26 juli 2010 16:56

  

...vad skriver man idag då, tro? Nada....    

  

Här händer inte så mycket, inte på min front i alla fall. Matte är lite ur slag, och har dessutom fortfarande ont i ryggen.   

  

Vi tränar pyttelite nån gång då och då, men när matte inte är i form då blir det ingen träning.... synd.   


Egentligen borde hon försöka komma ihåg hur glad hon blir när vi tränar... hon tycker ju att jag är så himlans duktig... och hon blir glad av det, och av att se mig skutta omkring med min älskade snörboll... men det har hon nog glömt just nu tror jag.


Jaja, det kommer väl bättre tider igen får vi hoppas.....  Nu är det i alla fall inte riktigt lika varmt ute längre. Lite småregnigt och mulet, och ganska så behaglig temperatur om man ska tro matte..... och det måste man ju   


Alldeles ypperligt träningsväder säger jag i min tur då....      

  

Hoppas ni har en härlig sommar, oavsett vad ni gör....    

Om Flygmyran....


En Flygmyra är i det här fallet detsamma som en liten piggelin engelsk springerspaniel, egentligen döpt till Salza.

Hon är på väg mot sitt 6:e år, och sprudlar av livslust och energi.

Hon skriver här, lite sporadiskt, om sin vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besökare

räknare

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards