Flygmyrans blogg

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Flygmyran Salza - 18 april 2010 08:58

  

Lite taskigt tycker jag att det är att så många slutat läsa bloggen, nu när jag skriver istället för matte.   


Fast matte tröstar mig med att det säkert beror på att vi bytt blogg.... det fanns mycket mer hundfolk på den förra bloggen... och mycket mindre medlemmar också för den delen.


Ja, det där lät kanske konstigt... men min blogg liksom försvinner bland alla andra bloggar här...    

   


För inte kan det vara så att folk tycker att det jag har att säga är ointressant???   


Bara en massa meningslöst dravel...??    


Matte påstår i och för sig att det nog kanske är så....

  

Hon påstår att många är såna att dom mycket hellre läser sånt dom retar sig på, så att dom kan prata skit en stund.... än att dom läser sånt som jag skriver, där det inte finns så mycket att reta sig på.


Människor är väl konstiga, dom....???

   

   

Jag hörde förresten min matte igår när hon svor över folk som inte besvarar mail....  och det är ju också konstigt.... att folk inte orkar besvara mail alltså 


Mail går jättefort och jättelätt att svara på... varför struntar folk i det då???

   

   

Dom är ouppfostrade och nonchalanta, säger matte.... inget folkvett alls.... och inget hyfs heller....    


Jag är inte helt säker på vad hon menar med det, men hon låter som att det inte är nåt bra i alla fall.

  

Hos min matte har dom i alla fall definitivt gjort bort sig... det förstår jag ju.

   

   

Idag ska vi i alla fall ut och träna, det blir kul! Fast det blåser så våldsamt så jag får nog knyta ihop öronen, annars är risken stor att jag lyfter och flyger iväg....    

  

   


Om Flygmyran....


En Flygmyra är i det här fallet detsamma som en liten piggelin engelsk springerspaniel, egentligen döpt till Salza.

Hon är på väg mot sitt 6:e år, och sprudlar av livslust och energi.

Hon skriver här, lite sporadiskt, om sin vardag.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Länkar

RSS

Besökare

räknare

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards